Två tillfällen hemma hos farmor och farfar

I förra vecka var Linus lite krasslig och han fick då tillbringa dagen med farmor då jag skulle städa i Askim. Jag fick skjuts hem av L-G för han slutade tidigt för att ta emot en lastbil som skulle komma hem till dom med material. Linus härjade som en tok hemma hos dom och sen när lastbilen kom vart han som ett ljus, satt helt stilla och bara kollade vad lastbilen gjorde. Sedan fick han hänga med farfar ner till lastbilen för att lossa en rem som höll fast pallen som dom skulle ha. Oj vilka ögon Linus fick då när han fick följa med så nära.

Sedan var vi där på en härlig grill middag på lördagen och Linus sprang fritt i trädgården och det var han och Ross som vankade runt. Det såg så härligt ut när dom strosade runt.

 
Linus och farmor kollar på lastbilen      Linus hjälper farfar vid lastbilen



                                   Bilder från middagen

                      
                    Linus skulle sitta hos farmor och farfar när han åt

 
Ross och Linus på dricka paus                 Rottentotten och kotten

Åh glömde nästan att lägga upp en bild på dom fina blommorna jag plockade i svärmors trädgård, kan ju säga det att jag saknar det att bara kunna gå ut i trädgården och plocka mig en bukett att sätta på bordet inne.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0