Väntar, väntar och åter väntar

Åh vad tiden går långsamt när man väntar på något. Denna eviga väntan, men kan tro att det är värre för syrran med familj. Det vi/jag väntar på är bebisen som just nu är bosatt i syrrans mage. Vi får se när den behagar att komma ut. Hoppas att den kommer lagom till min semester =) Från första början när jag fick reda på det så har jag sagt att det blir en flicka så vi får se om magkänslan är rätt eller inte. Bebisen är beräknad att komma den 22 juli. Men om det blir så som med hennes andra två barn så kommer hon att gå över en vecka. juli är ingen rolig månad för oss i familjen längre.. Först så fyller jag i slutet av juni nära juli, sen har vi Ello (syrrans dotter) som fyller den 3/7 Volkan (syrrans son) 15/7 nya bebisen beräknad till 22/7 syrran 25/7 och Linus 29/7. Så juli blir en tung månad med mycket tårta och kakor ;) 


          
                                           Ello bello

  
                 Volkan                                    Syster yster

                            
                                           Linusen


Kommentarer
Postat av: ia

Vilka modeller de e allihop. Ja nu får bebben allt komma..vill sniffa ny bebis ju :D

2010-07-08 @ 20:39:41
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0