Vackra pellisar

Nu har mina pellisar börjat att blomma som tusan den ena blomman avlöser den andra och det är en fröjd att gå en pellis runda varje dag. Idag så upptäckte jag även att det kommer blommor på min gula pellis som skall lukta banan kan ju säga det att jag väntar och väntar på att få dofta på denna.
Så här kommer en liten bild uppdatering av pellisarna


 
Glömde ju nästan av mina två nykomlingar oxå

 
                           Min rosa finger pellis blommar så fint

 
Min ljusgula pellis                                         Dragons breth

 
Kommer ej ihåg namnet på denna              Brokbladiga dr westerlund sätter knopp nu

 
muskot doftande pellisen blommar bäst        En vild pellis från australien

 
Min svart/lila P.soides har precis fått flytta ut och blommar nu fint

                   


Kommentarer
Postat av: ia

Jag älskar den mörklila. Sååå grym färg.

2010-07-04 @ 21:39:18
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0