Sista arbetsdagen

Idag så började jag sju som jag gjort onsdag och torsdag. Det som kändes lite konstigt var att jag var där först och kunde INTE gå in då jag lämnat in min nyckel då jag går på semester. Så fick sitta ute i det fina vädret och prata med lastbils chaffisen. Idag gick det jätte bra att packa upp men den sista pallen var en monster pall med bara massa hygien prylar. Sen vid morgon mötet sa Jonas att han hade en speciell uppgift för mig innan semestern och det var att packa om en halv pall med golv och förflytta en annan. Tack för den! 
Efter jobbet begav jag mig till Frölundatorg för att inhandla lite saker på apoteket. Sedan efter det åkte jag till Bifrost där jag mötte upp Daniel för vi skulle hjälpa Anki och köpa spis och instalera den. När vi hjälpt Anki så åkte vi hem till Aina mfl. Där så badade Linus och busade en massa. Det kom förbi två tjejer som hade hittat en hund och dom frågade om vi visste vems det var och vi kände inte igen den. En snäl liten dam var det. Det var en blandning mellan Råtta/schefer/boxer. Jag ringde till polisen för att kolla om någon anmält hunden försvunnen. Och vi fick ett nr till en tjej och jag ringde henne. Det visade sig att det är min gamla skolkompis från högstadiet. Hon var jätte glad över att vi ringt polisen. Så idag har Rottentotten haft en tjej hemma på date =)
Fick några bilder på dom.

 
Rottentotten och Troja                                          Dom busade massa

                          
             Lars-Göran fick säga till Ross då han var påstridig hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0