Semester nästa!

Denna vecka har haft helt underbart väder hittills, har ju varit ledig måndag, tisdag och onsdag. Har haft fullt upp varje dag. I tisdags spänderade jag dagen ute hela dan. Först kom Mia hit och vi solade och gottade oss i värmen. Sedan spelade vi lite yatzy. Fram mot kvällen bestämde vi oss för att åka och äta glass för att sedan åka ut till pappa i stugan och bada.

  
                                          Glass i stoooor lass

Bara det att när vi kom fram så började det att regna så det vart kaffe i pappas stuga. Jag och Mia fick för oss att vi ska koka saft och plockade svarta vinbär. Vi får la se hur det går med detta.. När jag hade tröttnat på att plocka tvingade jag Mia att sluta och vi begav oss ner till havet för att bada.

               

När man doppade tåna så höll dom på att frysa sönder kändes det som. Men när vi väl var i så var det riktigt gott. Linus badade han med men tyckte det var läskigt att stå på botten så han satt som en apa runt halsen på oss.

                              
                                     Linus är klar för ett dopp

 

Efter badet åkte vi hem till Aina mfl och åt grillat. Linus skulle även sova hos dom eftersom jag ska jobba morgon ons, tors och fredag. Linus åt grilald majskolv med farfar och kusinen Jonathan, mumma vad gott det var.

                              

I onsdags efter jobbet så hämtade jag Linus hos Aina och sen begav vi oss in till stan för att träffa Linda. Vi tog en fika och satt och pratade om allt mella himmel och jord, efter fikan var vi ju bara tvungna att spana lite i affärer.
Det är så synd att vi ses så sällan nu. Men det är ju inte konstigt, Linda jobbar heltid ute i Tagene och jag jobbar nästan heltid jag med så det finns inte så mycket tid kvar att ses. Men vi ska försöka bli bättre på detta.
Nu har jag bara fyra timmar i morgon fredag att jobba sen har jag semester i två veckor. Det ska bli så gott att vara ledig. Första veckan har vi ju planerad men andra har jag inga planer alls.

Så semester nästa!! =)

Kommentarer
Postat av: ia

Var en helt underbar dag verkligen. Kommer bli super tråkigt på jobbet nu när du e borta. Hur skall jag klara detta. Men e ju bara en vecka helt borta sedan kan jag kanske se dig efter jobbet :D kram

2010-07-22 @ 22:21:12
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0