Plattor

Har nu börjat lägga en pärlplatta med sex st plattor. Detta ska bli en liten gåva till Khim och Cicci. Är så dunder kul att lägga plattor, som dom sa i butiken har du väl börjat så blir du beroende. Hehe och det stämmer bra. Det som hindrar mig att lägga massa plattor är att pärlorna tar slut för mig och jag kan bara köpa dom på panduro.. Så det ska bli spännande att höra vad dom tycker om tavlan sen, blir lite anorlunda emot dom andra jag lagt men dunder fin kommer den att bli. Ska lägga in lite bilder så ni får se hur det går för mig och mitt pärlande


  
                                             Här pärlas det för fullt

Kommentarer
Postat av: ia

Tur nog har jag ej en skrivare så kan inte skriva ut massa pärlplatt mönster. Annars hade jag gjort fler än jag gjort. Men jag e ju tokig i mina amigurumis. :D

2010-07-08 @ 20:39:01
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0