Pisseregn

Idag höll vi på att försova oss igen.. Även Daniel höll på att försova sig. Var hyffsat väder när jag steg upp och planerade kläder till både mig och Linus efter det. Idag ska ju Linus vara på ett sommar dagis för första gången, vi får hoppas att detta går bra men det gör det nog. Precis innan vi skulle gå så öppnade himlen sig och det bara öste ner. Helt sjukt vad det regnade. Så det var bara till att ta fram regnkläderna till Linus och regnskyddet till vagenen för att sedan bege oss till dagis. Det var inga problem alls att lämna honom där utan han bara vinkade hejdå sedan stack han iväg och hittade på något bus. Jag kom iväg ganska tidigt till jobbet idag så jag kunde gå in på coop och köpa lite lunch och jag var iaf 30min tidig på jobbet. Det har i stort sett inte hänt något speciellt på jobbet idag förutom att det har pisseregnat HELA dagen. Vid sex tiden ringer jag Daniel för att kolla hur det hade gått på det nya dagiset idag och det hade gått bra men dom hade sagt att dom förstod var det var Linus mamma hade menat med att han är aktiv. Ja han hade verkligen levt rövare där idag. Han hade bla lera från topp till tå när Daniel hätade honom. HAn hade låst in sig i en redskapsbod och vägrat öppna mm. Han har nu fått ett nytt smeknam även på detta dagis, det han fått nu är vesslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0