Onsdag hela dan

Idag har det inte hänt något speciellt. Det har bara varit en tråkig onsdag på jobbet. Det enda som hände på jobbet var att vi fick reda på att en kolega skall sluta. Sen så kikade jag lite på det nya schemat och det var kul att se att jag å Mia stänger ihop dom flesta dagarna som jag jobbar sent =)
När jag väl kom hem så sov Linus så jag satte mig och åt och som vanligt vaknade han. Nu är klockan tio och han är fortfarande vaken, men eftersom jag ska lägga mig snart kommer han att krypa till kojs han med.
En annan sak jag tänkt på det är det konstiga vädret som är just nu. Ena dagen pisse regnar det och andra dagen håller man på att avlida för att det är så varmt. Varannan dags väder kallar jag det för. Men kan det inte bara jämnas ut och bli behaglig värme hela tiden istället?!

 

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0