Naturhistoriska

Idag så hade jag och Mia planerat att åka ut till Askim för att bada och sola, men det kunde vi ju glömma eftersom regnet stog som spön i backen. Blev lite halv depp när jag såg de. Men vi bestämde oss för att åka till Naturhistoriska istället med Linus. Vi packade ner badkläder i fall om att det blev fint väder. Och mycket riktigt precis när jag skulle bege mig till bussen så tittar solen fram. När vi väl var framme på naturhistoriska så tyckte Linus inte det var jätte kul. Vi började med att dra ut lådorna med fjärilar och det var bara sura miner från honom. Men sen kom han på att han kunde göra samma sak och då vart det roligare. Sen efter det sprang han som en tok och kollade på alla djuren. Mia tog massa bilder med sin kamera och på dom flesta står han pekandes med öppen mun. Han tyckte det var lite konstigt med dom siamesiska tvillingarna som är i en burk. Han sa till mig "läskit mamma" sedan visade han hur dom gjorde, dom blundar och han knep ihop ögonen allt han kunde. Något han gillade mycket var den enorma elefanten. 

                      


                     
                    
                      

                       


Efter museet åkte vi och käkade, efter det så åkte vi ut till Askim där jag försökte få tag i pappa då han har ett parkeringskort, men vi fick inte tag på honom så vi fick åka igen. Fanns inte en enda ledig betal parkering kvar. Vi bestämde oss för att besöka Plantagen Fässberg där vi båda har jobbat. Vi hade ju hört att det var REA! Men vi konstaterade snabbt att det var REA på sånt som vi inte var intresserade av =( Efter lite tjöt med Erik mfl så åkte vi hem till oss och pysslade lite med bilderna från bröllopet, håller på med att album. Sedan satt vi på utsidan och jag vart platina blond :0
Bilderna jag kommer lägga upp har jag snott från Mia då jag inte tog några idag.

                       

Kommentarer
Postat av: ia

Tack för en kanon dag idag. Vart sååå kul att kolla på en super glad Linus som rände runt.

O du får ta så många bilder av mig du bara kan :D



Kram

2010-07-17 @ 22:34:50
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0