Midsommarafton

Midsommarafton ska vi spendera ute i Askim hos pappa i stugan. Hit skulle även Khim, Cicci, syrran, Robban, Volkan och Ellobello följa med. Det som var lite tråkigt var att vi missade dansen men jag tror ändå inte Linus hade tyckt  det var kul. Det kommer ju fler tillfällen. Efteråt skulle vi grilla och äta mat nere hos pappa i stugan. Vi satte ihop tre bord till ett stort så vi alla skulle kunna få plats och äta ihop. Något som var kul det var att Magnus var här och turistade =) Dom har ju flyttat till Malaysia så nu var han turist här. Vi hade jätte tur med vädret och det var hyffsat varmt och gott. Efter maten vart det jordgubbar i massor med glass till. Efter det så drog sig syrran mfl sig hem det hade varit en lång dag för syrran, är impad över att hon orkade med hela dagen, med en stor mage =)
Mot kvällen flyttade vi in på pappas altan där det var inglasat och något varmare och myggfritt. Här var vi i någon timma innan vi förflyttade oss upp till dansbanan. Första dansen fick jag med papap =) Fick faktiskt dansat hela TRE steg med Daniel =P Linus höll sig vaken hela kvällen och stendäckade först i bilen påväg hem


 
                                             Massa god mat
 

 
Linus gungade på vårat "bord"                 Busa med "Pim" är kul (Khim)

 
Pappa och Daniel pratar allvar...              Uppe på festplatsen

 
Jag och min prins på dansgolvet        Linus hade en jobbig kväll... (sååå trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0