Lotta på Liseberg

I måndags efter jobbet kom Mia och hämtade mig och Angelika för vi skulle till Liseberg. Här skulle vi kolla på Lotta med Aina, Tina, Annika, Anna och lille söte Oskar. När vi väl kom fram så fick vi knö oss fram till våra sittplatser. Det vart många sura miner och ord när vi skulle fram. Väl på våra platser så började det precis. Det vart passa tjatter och mys med Oskar. Han var så söt i sina hörselskydd och fick så goas kinder av dessa. Jag var ETT nummer ifrån att vinna en resa till Mauritius! Anna och Tina vann både på lotten och på hjulen. Aina och Annika var inte sämre dom. Vi hade en mysig kväll. Får sno bilder från Anna och Mia då jag inte tog några själv.

 
Jag med min nya sjal                           Skratt och bus med Oskar


Oskar skulle spela han med

 
Fina Mia och Oskar                                             Vi och Oskar

Kommentarer
Postat av: ia

Massa fina bilder. Roligt hade vi iallafall och det syns på alla bilderna.

2010-07-07 @ 11:10:49
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Anna

Söt han är min lilla prins.. :)

Underbara bilder!

Tack för en super mysig kväll!

Kramar

2010-07-08 @ 13:42:08
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0