Linus jobbar

I går tisdag fick Linus följa med mig till jobbet då vi hade kort om folk vid upp packet på morgonen. Trodde detta skulle sluta i kaos men det gick bättre än vad jag trodde faktiskt. Det var ju jätte kul att kolla på när Jonas körde trucken och det var ännu roligare när han fick åka på pallarna jag drog in. Det bästa var nog när han fick åka i en gigantisk låda. Strax efter åtta stenslocknade Linus i vagnen och han rörde inte en fena förens vid tio när vi hade öppnat. Då kikade han bara upp på mig men han somnade snabbt om igen och sov till strax efter elva. Efter att vi jobbat bar det av hem till Lindom och hälsa på dagiset där Linus skall vara i nästa vecka då hans stänger för semester. Fanns massa nytt att leka med och kolla på så detta kommer nog att gå jätte bra. Sedan på em kom Mia och Jocke hit och fikade med oss innan Mia skulle iväg och jobba. Spontant och mysigt är sånt.


   
Linus åker låda                                         Det är tröttsamt att jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0