En dag innan!!

Vilken jäkla tur man kan ha! Många av mina älskade pellisar kommer med knopp och det är flera som jag aldrig har sett blomma då det är första året jag har dom, den jag har väntat och väntat på en av mina favisar har IDAG slått ut med sina FÖRSTA blommor! Åh vad glad jag blev. Var så orolig att den skulle slå ut när vi inte var hemma och att jag skulle missa blommorna. Så en dag innan vi åker så slår den ut med sina vackra gula blommor. Det jag har väntat länge på är att den skall lukta skumbanan på kvällen. Första gången jag doftade på den så luktade den bara dill, men senare på kvällen så luktade den verkligen SKUMBANAN! Att en blomma kan lukta det, det är helt otroligt. Men så gott den luktade.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0