Universeum

Jag, Mia och Linus har varit på Universeum och kollat på alla fiskar och djur som finns där. Först så åkte vi och åt lunch på grafitti cafet i Kållered och efter det åkte vi mot universeum. När vi kommit halv vägs så däckar Linus i bilen och jag lyckas ta ett kort på honom precis när nappen trillar ur munnen och det ser jätte kul ut. När vi väl är där så tittar vi på alla fina fiskar och fåglar. Linus kollar på en röd fågel som simmar i en ränna med vatten och den börjar att tvätta sig och skvätta med vattnet och Linus fick sig en dusch han med. Det tråkiga är att man inte får ha blixt när man fotar så korten blir inte så jätte bra, men de få kort vi tog blev bra iaf. 



                                     
                                        Två dårar i bilen =)

                                     
                                     Linus tappa nappen när han sov

                                     
                                       Mia och Linus kollar på fiskarna

                                    
                                          Mia och Linus kollar på ormarna

                                   
                                     Den röda fågeln som skvätte ner Linus

                                  
                                     Fina Mia

                                  
                                      Åh vad jag älskar gröna växter

                                 
                                      Jag och min fina prins

                                 
                                   Linus hittade en liten apa

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0