Hur ska jag överleva?

Ja nu sitter jag här kvällen innan vi ska åka. Vi har varit iväg och lämnat Linus och Doris hos mamma. Och det gick lättare än vad jag trodde, men nu i efterhand känns det så konstigt när inte mitt monster är här hemma. Jag tassar lite på tå för att inte väcka honom men sen kommer jag på att han inte är hemma utan sover säkert jätte gott hos mamma. Sen är det ju Mia, hur ska jag klara mig utan att prata med henne på TIO dagar?? Det går inte en dag utan att vi pratar eller ses. Idag har vi träffats iallafall, hon passade Linus medans jag städade och sen så fikade vi i Frölunda och åkte sen hem till oss. Hemma fikade vi igen (vilken ovanlighet...) och sen tonade Mia håret på mig. Mia hjälpte även mig att packa, hjälpen var så bra att hon fick med sig kläder hem också. =)

Jag vet inte riktigt hur jag ska överleva utan min snutt Linus. Har aldrig varit utan honom så länge, en natt tror jag är det längsta. Ett tag tyckte jag att det skulle bli jätte skönt att få vara ifrån honom för att ta igen sig efter allt som hänt. Men å andra sidan har jag lite dåligt samvete över att jag åker på grund av det som hänt, att jag inte kommer att finnas här OM det skulle hända något. Inte för att jag tror det, för han kommer ha det så bra hos sin mormor. Men tanken finns där hela tiden, tänk om något händer, skulle aldrig förlåta mig själv då....

Nä nu ska jag återgå till att packa för att sedan försöka sova ett par timmar innan pappa kommer och hämtar oss. Kommer att tänka på er mina kära här hemma och sakna er massor, men tio dar går nog fort =S

KRAAAM till er alla

Kommentarer
Postat av: ia

10 dagar går inte alls fort. Kommer dö av tristess hemma utan dig. Kommer driva Jocke till vansinne :D

Du är min bästaste bästa vän och e hemskt att vara utan dig så länge. Tiden lär gå fortare för dig för ni e borta i tropikerna. Jag e hemma i kylan och fryser och jobbar.

Kram kram

2010-01-11 @ 23:24:06
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Angelika

Ha det superskönt nu!

2010-01-13 @ 13:17:52
URL: http://lillankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0