Oj som det blev

Linus ögon inflammation vill inte ge med sig så idag blir det till att gå till apoteket och hämta ut den salva läkaren skrev ut. Jag vet inte hur många gånger jag tvättade bort gul gegga från hans ögon igår. Men som jag kom på idag han var så frisk igår att han kunde stänga av frysen!! Jag trodde igår att lampan hade gått sönder i frysen och sa det till Daniel. Vi tänkte inte mer på det. Så i morse när jag skulle göra en välling till Linus upptäckte jag att det var blött runt hela frysen, fick gå därifrån då Linus gick in i saker då han inte fick upp ögonen så igen kletade var dom. Sen när jag tvättat hans ögon var det bara att ringa Daniel och berätta den tråkiga/goda nyheten att vi måste köpa ny frys för den gått sönder,vi vill ju ha ny men inte köpt någon då den funkar. Så nu var det ett perfekt tillfälle. Jag frågade Daniel hur jag skulle göra och han sa att jag skulle kolla efter en on/off knapp och då såg jag att frysen bara var avstängd! Så halv åtta i morse så frostade jag av frysen ofrivilligt! Mutter, mutter, morr, morr!!



                                     
                                                    Stackars min lille plutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0