Hoppas alla överlever

Ja då har jag fixat med mina pelargoner som så många vet är mina älsklingar =) Dom har stått ute i garaget i vinter och sett allmänt hopplösa ut. Så idag har jag klippt ner dom för att få dom så buskiga som möjligt i sommar. Så nu blir det till att hoppas på att så många som möjligt har överlevt i garaget. Dom ser inte mycket ut till världen just nu. Vissa har fått lite gröna stänglar men som sagt vi får se hur det går med dom. Jag brukar annars över vintra dom inne men dom är liiiite för många för att kunna stå inne så jag testade garaget, men mot min fasa upptäckte jag att det var jätte kallt där ute. Så nu är mina köksfönster över belamrade av halv tråkiga torra pinnar. Har just nu 14st pelargoner så det återstår att se hur många det blir som får flytta ut i sommar. Förresten.. 15 är det då jag har en ny oxå =) Oj glömde räkna två till... 



                                 
                                    Ser inte mycket ut nu.. Men sen så!

                                 
                                           Några till...

                                 
                                     Nedklippning på g

                                 
                                           Måste vattnas efter garagevistelsen

                                 
                                       Fullt i köksfönstret

                                 
                                          Några här oxå

Nä nu ska jag surfa runt på nätet efter fler roliga pelargon sorter =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha,du e bara för go!:o)

Kram från Linda

2010-02-04 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0