Helgens bestyr

I helgen var det min jobb helg och man kan ju inte direkt säga att vi hade mycket kunder i lördags, förstår att ingen ville ge sig ut i det vädret. Hade jag fått välja så hade jag stannat hemma jag med men nu kan man inte alltid få som man vill. Vi bygger ju om i butiken och vi hade fått lite uppgifter att göra i helgen och det var bla att fixa bland fynd hörnan. Där hittade vi något som INTE skulle vara där... Dvs en pipa. La en lapp på bordet med denna pipa till chefen, ska bli kul å höra vad han säger om de.

                                               

Sen i lördags efter jobbet hämtade Linus och Daniel mig och vi åkte och handlade saker för att göra hemmagjorda pizzor. Linus fick göra sin egna han med. Det roliga var att han proppade allt i mitten så Daniel fick spri ut det lite

                                      

                                      
                                               Linus pizza gräddas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0