Här händer inte så mycket

Ja nu var det ett tag sen igen jag skrev, känns som om jag inte riktigt hinner det när jag kommer hem så sent på kvällarna. Ska försöka kortfattat skriva vad som har varit och hänt här. Linus och Daniel var ju i Uppsala över en helg och jag var hemma själv och jobbade. Träffade såklart Mia. Sen har jag å Mia fixat med bröllops albumet som kommer bli super fint efter allt vi satt in i det. Sen är det jobb jobb å åter jobb. Vi bygger om butiken så i mellanåt ser det ut som hej komå hjälp mig, kunderna hittar inte jag hittar inte sakerna men sen när det är klart så blir det bra. Jag har beställt fyra nya pelargoner som kommer nu i början av mars. Det vart två gula en som luktar banan på kvällen och två andra. Kanske slänger in några bilder på dom sen. I lördags var Aina och Angelika här på middag då Lars-Göran hade pokerkväll hemma. Vi åt tacos som var dunder gott. På söndagen var vi på kalas hemma hos Robbans mamma för både hon och Robban har fyllt år. Gjorde min första tulpanbukett för i år och den vart jätte fin, glömde dock att ta kort på den. innehållet var iallafall två buntar vita tulpaner, videkvistar och en protea sort som var lila sprejad (kvar sen bröllopet). Ja det var nog kortfattat vad som har hänt här det senaste.


                            Tror det var dessa pelargonerna jag beställde...

                                                 
                                              Denna ska lukta banan på kvällen

                                                 

                                                          

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0