En hostig natt

Ja igår vart det inte så mycket att göra, Linus var allmänt grinig och trött. Det vi gjorde var att gå till apoteket och hämta den ögonsalva han har fått. Sedan handlade vi mat som blev "toffa" (voffla men på Linus vis) med grädde. När vi kome hem så bråkade jag med Linus om första ögonkräms dosen och det var inte det lättaste. Den var så trögflytande att jag trodde jag inte  skulle kunna få in något i ögonen utan att peta honom med tuben först =(
Sen så somnade han gott i våran säng och sov nog i nästan två timmar där. Sen kröp han upp och la sig på mitt bröst precis så han låg när han var bebis men nu är han MYCKET större. Var så mysigt så..  När det sen var läggdags efter  "toffa" ätandet så var det bara att bråka med salvan igen, denna gången hjälpte Daniel mig. Daniel höll ocj jag försökte få in lite salva i ögonen, inte ens när vi var två gick det bra, det slutade med att vi mutade med glas.... =0) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0