Då har det hänt igen

Oj vad tiden bara springer iväg, snart redan mars och det betyder att våren är påväg. Även om man inte kan tro det med all jäkla snö som ligger. Men nu har det regnat i två dagar så den håller på att försvinna. Ja då har det hänt igen att man varit dålig på att uppdatera.. Men med mycket sena jobb kvällar och ett monster till son så hinns det inte med. Just nu händer det inte så mycket här då vädret inte är så kul. Men vi har två roliga saker att se fram emot iallafall. Det första är att Carlsson och Maria ska gifta sig och det är hur kul som helst! Och sen det andra är att Daniels kusins son Oscar ska döpas. Så lite kul saker att räkna ner och planera till =)
Ja vad händer mer.. Jo mina pelargoner har börjat att växa till sig lite och jag har toppat dom den första gången så är det någon som vill ha skott så är det bara att säga till. Sen så har jag ju betalt de pelargoner jag beställde så snart kommer dom, i början av mars tror jag det var. Sen lyckades jag att lura (om man kan säga så..) pappa till sidan där jag beställt mina pelargoner så det slutade med att han beställde lite fuchsior =)
Annars nu i helgen blir det lugnt, tror att vi skull kolla på bil idag då Daniel ev har sålt sin (ja han byter igen..!)
Ha en trevlig helg alla ni som läser, skriv eller lämna gärna ett litet spår efter er. Alltid lika kul å läsa ; )

Kraam på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej sweetie.Ska bli så kul att ses imorrn!Skönt att snön börjat smälta.Nu kommer äntligen våren snart.

Ha en mysig lördag.

Kramar

2010-02-27 @ 11:52:17
Postat av: Angelika

Det är min bror i ett nötskal;P

2010-02-28 @ 19:35:06
URL: http://lillankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0