Sjukling

Som ni ser håller jag på att få en ny design på min blogg, det är underbara Mia som hjälper mig med detta. Då jag inte har en aning om hur man gör och det blir ju super bra och fint när Mia gör det så får hon äran att göra det. Ska bli spännande att se slut resultatet sen när det är helt färdigt, men är sjukt nöjd redan nu. Snacka om att hon känner mig och vet vad jag gillar :D Tack underbara Mia för hjälpen!! Uppskattas mycket. Idag är det åter igen måndag och jag skulle ha jobbat men får vara hemma med min prins då han har feber, han har varit som en tornado i sängen och sprungit upp och ner i sängen. Först ska han ligga i sin säng sen ska han sova hos oss och sen tillbaka till sin men mellan varven ska han vara uppe och även se på bompa. Vaknade till vid halv fem då han satte på tv och skulle kolla på bompa, bara det att dom börjar sända först halv sex. Så idag blir det till att vara hemma. Jag ska försöka att fixa här hemma så mycket det går eftersom denna vecka är fullbokad och på fredag kommer familjen hit och firar jul med oss. Nä nu ska jag lägga prinsesspussel med min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0