Sagt upp mig!

Då var det äntligen fredag och jag är ledig helgen. Morgonen började jag på topp på jobbet, Patrik förbjöd mig att dricka kaffe på morgonen för jag var så laddad. Men efter frukost så var det jag som dalade och hamnade på botten igen. Jag ska verkligen inte slappna av när jag är på g. Samma sak är det på helgerna, jag är den som är peppad och tjatar och ställer med dom andra som jobbar. Men vid fyra tiden är det jag som stupar och blir hur trött som helst. Samma sak varje helg. Men nu har jag gjort min vecka och är ledig i två dagar. Efter jobbet bar det av till mitt andra jobb, jag skulle städa i Askim idag. När jag ska gå därifrån så pratar jag med Janne och berättar att jag känner att jag inte kommer hinna med att städa hos dom. Jag känner att det kommer bli för mycket, speciellt nu när vi ska stänga klockan åtta på vardagarna hela nästa år. Visst det är tråkigt att sluta men måste tänka på mig själv också. Det finns nog inga roligare människor att jobba med än med dom. Kommer att sakna dom grymt mycket. Janne tycker att det var tråkigt att jag ska sluta men förstår mig, vi konstaterade att jag varit där i nästan 6år. Helt sjukt vad tiden går fort, man är lite av en veteran där :D
Jag fick en jätte fin karaff av Janne som jag skulle fått tidigare men inte blivit av. Det var en karaff med Nils Holgersson på, jätte fin!Så då har man sagt upp sig för första gången.
Nä nu ska jag och Linus ha myspys, Daniel är hos sin mamma och lägegr golv så vi får mysa själva.




Den fina karaffen jag fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0