ONT!!

Idag torsdag så jobbar jag morgon och det var en pers att ta sig igenom dessa timmar på jobbet. Fy tusan vilken natt det har varit, den ville verkligen inte ta slut och när den väl gjorde de så var jag hur trött som helst. Hade ont i halva kroppen och framförallt i ÖRAT! Har sovigt jätte dåligt i natt, Linus har snurrat som en tok i våran säng och till råga på de så började jag nästan grina för jag hade så ont så ont i mitt öra. Vissa gånger visste jag inte vart jag skulle ta vägen så ont hade jag. Jag testade att ta mina droppar men det gjorde ju inte saken bättre utan 100gånger värre! Önskar inte ens min värsta fiende detta. Och jag kan ta mycket smärta när det gäller mina öron men i natt trodde jag att det onda örat skulle gå sönder invändigt så ont hade jag. Så nu ligger jag här på soffan och är helt slut efter natten och dagens arbete.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh,stackars dig,när Johannes hade så ont i sitt öra så fick vi tipset att ta en ipren 400mg två gånger om dagen och fulldos med panodil därtill,det hjälpte faktiskt,men du måste ju gå till läkaren igen Helene och kolla upp örat,låter inte bra,men krocka ipren och panodil e super,jag vet,provade det då jag skadade knät i somras

2010-12-09 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0