Mia

Nu har precis Mia varit här på besök efter att hon slutat jobbet, hon kom hit med min julklapp från jobbet så jag skulle slippa släpa den på bussen då den är stooor. Vi var ju tvungna att dricka kaffe och tjöta lite oxå. Sen så rensade jag ut bland mina julkulor så hon fick med sig en påse hem, några ska jag få tillbaka då dom står mig varmt om hjärtat. Dom är nämligen röda med sammet på, låter inte så fint men dom är helt underbara får lägga upp en bild på dom i morgon. Sedan fick hon med sig ena sin julklapp och Jockes hoppas dom blir glada över dom. Mias klapp är en plojgrej men lite rolig, hoppas hon uppskattar den :D Usch tycker synd om Mia då hon nu har en resa hem på ca 45min så hon är hemma sent idag. Men det var underbart mysigt och kul att träffa dig idag! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0