Lucia

Nu närmar sig julen med stormsteg, det är redan lucia. Vad tiden springer iväg tycker inte att det var längesen vi kom hem från Thailand och nu är det nästan jul. Åh snart kan man börja att räkna ner till våren och värmen det är ju nästan lite bättre än julen. Idag hade jag massa planer, skulle ju handla julklappar mm. Men jag lyckades att sträcka baksidan av smalbenet på något vis som gör djävulusiskt ont. Det small till och känndes precis så som det gör när man får kramp i benet men krampen kom inte och jag haltar nu fram för det gör så ont när jag stöder på det. Men det gjorde att jag fick stanna hemma hela dan med min prins. Så jag har passat på att städa här hemma. Sen så har vi pusslat och spelat spel. Sen nu på kvällen har vi varit iväg på Komet och fått massa mer bra info och tips som ska testas här hemma, det kommer inte att bli lätt men det kommer att bli mycket mycket bättre sen. Hoppas jag på iallafall. Nu har jag parkerat mig i soffan och kommer sitta där fram tills sängen kallar. Hoppas ni själva har haft en bra lucia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0