Lite info

Idag har jag varit i Askim och städat och det är näst sista gången jag städar där. Sen tar Angelika över, kommer känns lite konstigt att inte åka dit en gång i veckan. Jag har ju gjort det i ett par år nu, tror att det kan vara 6år närmare bestämt. Linus har varit hos mamma när jag städade och där har även syster varit med Ello och Cornelia. Så när jag kom dit möttes jag av ett stort stort leende av Cornelia så det blev massa mys med henne. Sen har jag även fått lite mer info om den nya "familjemedlemen" Fredriks son. Och förlossningen hade gått bra, och dom är kvar på BB. Den lille killen vägde 3640gr och var 49cm lång när han föddes. Hade mörkt hår och runda goa kinder. Väntar med spänning på att få se ett kort på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0