Ledig dag

Helt underbart att få sova till åtta idag. Tråkigt nog var jag tvungen att kliva upp då eftersom jag skulle till läkaren 9.30 och dammsuga örat igen. Pappa var här strax innan nio och skulle passa Linus när jag var iväg. Det slutade med att han körde mig dit och dom väntade på mig. Jag fick nya droppar till örat och ska dammsuga det nästa vecka igen. Sen åkte vi hem och dom lekte i snön medans jag försökte mig på att sätta upp en slinga i min rhoddis. Vi får se hur bra det blir när jag fått kopplat in det. Sen åkte vi till Kållerred både jag och pappa skulle till systemet efter det begav pappa sig hemåt igen och jag och Linus strosade i Kållered. Handlade lite mat och fika, sen åkte vi hem och åt lunch. Linus somnade snabbt efter maten och jag plockade ihop pyssel som ska med till Mia på lördag, en hel låda vart det. Hoppas det är något som duger bara. När Linus vaknade igen som fikade vi framför brasan och med massa ljus tända. Linus tycker detta är jätte mysigt och säger ofta att han vill ha myspys. Så jag har haft en underbar ledig dag, synd bara att dom tar slut så fort. Men men det kommer fler till helgen. Nä nu ska jag krypa i kojan ska ju jobba i morgon igen. Jo det är dåligt med bilder för tillfället för jag hittar inte sladden till kameran och där på finns massa bilder som ska laddas upp här


     
                     Såhär har vi det när vi myser med massa ljus

              

    

Kommentarer
Postat av: Linda

Antideppkramar från lilla mig!!!

2010-12-02 @ 22:38:17
Postat av: Helene

Tack så mycket! Det behövs :)

2010-12-03 @ 17:46:45
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0