Natten och morgonen

När jag hade lyckats att slumra till ett tag när jag lagt mig igår så börjar Linus gnälla i sömnen och verkar orolig. Efter ett tag så kommer han in till oss gnällandes över att han har ont i huvudet och vrider och vänder sig i sängen gnällandes. Jag får en oro som stiger i kroppen och jag blir orolig över att det kan vara något som fel från när han var så dålig förra året. Så inatt har jag sovit oroligt och vaknat flera gånger om och kännt under Linus näsa så att han andas, vet inte varför jag gjorde det men det var som en trygghet och efter jag gjort det kunde jag somna om igen. Så idag känner jag mig inte så fräck, dels är jag dunder trött och sen så har jag blivit förkyld och har ont i halsen mm. Så idag blir det bara lugnt, ska försöka göra så lite som möjligt idag. Ska ju jobba i morgon så måste vara pigg å glad då :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0