Juldagen

Denna dag har jag gjort så lite som möjligt, har inte mått helt hundra och är jätte trött. När Linus skulle sova middag så la jag mig med och vi däckade av i nästan tre timmar! Snacka om att man är trött då. Konstigt nog så känner jag mig inte det minsta piggare efter våran lunch vila. Men men så kan det vara. När vi vaknat till så satte vi igång och bygga med tågbanan, det är den som gäller nu. Linus fick ju delar till den i julklapp och han tycker det är så kul. Jag försöker att bygga så stor bana det bara går och med så många olika vägar som möjligt. Det är ett litet meck med att få ihop allt och varje gång är det någon bit som fattas eller att en skulle vara på ett annat sätt det blir lite som en match att försöka få med alla bitarna, lyckades inte med det idag. Efter bygget så har jag legat på soffan och kommer att göra det tills att jag ska gå och lägga mig. Ska ju även upp och jobba i morgon och hade jag haft ett val så hade jag stannat hemma. Men nu är det bara att bita ihop och gå dit och göra det jag ska, förhoppningsvis kommer dagen att gå fort. 


                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0