Julafton

Har haft en helt underbar dag idag med min underbara familj, tråkigt att fyra stycken fattades idag men dom har det varmt och gott. Aina mfl är ju i Kenya så dom saknar oss nog inte. Men dagen har som sagt varit underbar och allt har flutit på bra. Maten var god, barnen glada, alla på gott humör, tomten kom och delade ut klappar och alla var nöjda med det dom fick. Ja förutom Daniel som jag tror blev lite besviken då han trodde att han fick en ny kaffemaskin från mig å det "bara" låg en vedkorg i den lådan :S Men det får vi ordna någon annan dag. Jag blev jätte förvånad av det som jag fick av Daniel, jag fick nämligen en ny bärbar dator wiii vad glad jag blev :D
Linus blev jätte glad över alla klapparna han fick, men det bästa var nog Thomas tåget som han gick och la sig med, antar att han kommer kika ännu mer på dom andra klapparna i morgon då han var dunder trött idag eftersom han inte sovit middag. Vi hade en tomte som hade rest ända från Uppsala :D Jätte trevlig och snäll tomte var det. Så nu sitter jag, Daniel och Khim med varsin dator i knät och degar efter denna dagen, Linus sover gott och jag ska njuta av lugnet i soffan och bara mysa resten av kvällen. Har även gosat mycket med Cornelia idag så go hon är! Det har som sagt varit en jätte bra dag idag. Hoppas ni andra har haft en bra afton och att det även blir så resten av kvällen.


       
    Jag, Linus och mamma skalar ägg             Pappa myser med Cornelia

    
      

                         Vi börjar sätta oss till bords

      
              Volkan                                    Pappa Robban å Cornelia


   
                                     Mosters fina tjej

      
            Cornelia hos tomten                          Ello satt hos tomten hon med

    
    Linus och Ello hjälper tomten                    Alla paketen under granen              


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack fam. qvist allt var så bara bra

2010-12-25 @ 01:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0