Jobb, läkaren och ledighet

Måndagen tillbringade jag som vanligt på jobbet men kom dit först vid 10.30 då vi hade varit hos läkaren med Linus innan. Arbetsdagen på jobbet var som vanligt och gick ganska så fort inget märkvärdigt som hände idag. Sen på tisdagen kom pappa hit och hade Linus medans jag var hos läkaren och dammsög örat igen, men detta var sista gången. Underbart att slippa det. Sen vart det lunch hemma och strax efter två åkte jag och pappa var hemma med Linus, jag skulle möta upp Daniel i Mölndal för vi ska ju börja "utbildningen" komet. Detta är för att vi ska kunna underlätta och få en bra vardag med Linus. Hur vi ska ställa oss till olika saker och hur vi ska vara. Det ska bli intressant att gå detta. Så nu blir det till att ändra på vardagen och hur man är med Linus. Vi kommer varje gång att få en hemläxa och denna gången var det att ha en 15min mamma och pappa stund med Linus. Detta ska vi ha varje dag och då ska vi ängna tiden åt bara Linus. Och vi ska båda ha varsinn Linus stund varje dag. Så nu kommer våran vardag att vändas upp och ner och vi kommer att få ändra på mycket men det kommer att löna sig i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0