Helgen

Ja då var denna helgen över och ja vad har jag gjort denna helg? Jo den har jag tillbringat på jobbet, känns som om man bor där mellan varven. Man hinner inte komma hem förrens man ska dit igen. Under fredagen var det inte så jätte mycket att göra men det var ju lugnet före stormen om man säger så. För både på lördagen och söndagen har det varit full rulle och vi har haft jätte mycket att göra, mellan varven önskade man att man kunde dela på sig så man kunde vara på flera ställen samtidigt. Men men vi gjorde vårt bästa och levererade massa leenden under dagen. Så jag har varit helt slut dessa dagar när jag kommit från jobbet. Det ska bli så skönt så att vara ledig i morgon men hela dagen är tyvärr uppbokad den med. Att man ska ha så mycket att göra just nu i december! I morgon står det på listan: Storstäda hemma, köpa julklappar och sen 17 ska vi på "utbildningen" Komet. Sen tis ons tors fre är det jobb men sen kommer det bästa, jag är ledig helgen!! Gud vad jag längtar tills nästa helg. Ja just det i dag är det ju tredje advent så det är dags att tända tredje ljuset och mysa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0