God Jul!

Nu känner man siig ganska så utvilad, fick sova till åtta idag, inte fy skam det inte. Just nu känns det som om jag har läget under kontroll innan alla ska komma sen, men känner jag mig själv kommer jag att stressa upp mig till tusen sen ca en timma innan alla kommer. Men jag kan glädja mig med att jag har haft en jätte mysig morgon med min son. Det började med  att han kollade om tomten lämnat några paket i hans rumoch tänka sig vad snäll tomten hade varit där vid sängen låg det två paket. Linus vart eld och lågor och skulle visa både Daniel och Khim sina paket (kan tillägga att båda dom två sov...) Sedan satte vi oss och öppnade paketen och i ena var det godis och i den andra en film med Timmy fåret från Shaun filmerna. Så nu sitter vi här i soffan med tända ljus och kollar på film, kul att denna filmen gick hem den med. Det verkar även som om det blir en fin men kall dag idag, just nu vågar sig solen fram och inte ett enda moln syns på himlen. Hoppas ni alla får en riktig mysig julafton för det ska jag ha med familjen. Finns inget bättre än när hela familjen samlas och har det mysigt. Så en riktigt god jul på er och ha en jätte bra och mysig dag!





En glad kille öppnar paket från tomten





Mys med film och godis på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0