Depp

Fytti fasiken vad kallt det är på morgonen när man ska till jobbet. Det borde vara förbjudet att vistas ute när det är så kallt ute! Dagen på jobbet har gått ganska så fort men efter lunch så bara föll allt, blev depp och allt var bara tråkigt och jobbigt. Var verkligen trött på ALLT. Så resten av dagen/kvällen var jag almänt depp. Men men nu är dagen snart slut och en ny dag är snart här så vi hoppas på att den blir bättre. Sen ser jag verkligen fram emot helgen då jag ska till Mia på lördag på tjej pysselkväll. Ska bli jätte mysigt och kul. Hoppas bara inte jag är depp då med, men då är det bara att bita ihop. Nu ska jag försöka få min son att sova eftersom han ska vara på dagis 06.30 i morgon. Sen ropar sängen efter mig och jag kan då dra täcket över huvudet och bara försvinna ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0