Bröllopsdag

Idag är det ett helt år sen jag och Daniel gifte oss. Jäklans vad fort tiden går! Den bara springer iväg. Så vid vissa klockslag idag så kom minnena tillbaka, strax efter ett kom minnet då vi bytte om bakom kyrkan det är en sak jag och Mia alltid kommer att skratta åt. Vi kallar den för tuttchocken :P Sen så strax efter två så kom minnet om hur nervöst man stod i kyrkan, kändes som om jag darrade som ett asplöv, ni som känner mig vet att jag har en fruktansvärd scenskräck. Och tänk då att man ska stå längst fram i kyrkan och alla verkligen kollar på en eller ja alla utan Daniels farfar som somnade i kyrkan :D  Så idag sitter jag och bara minns tillbaka om denna underbara dag som våra nära och kära ville fira med oss. Det är en dag jag aldrig kommer att glömma.




Kommentarer
Postat av: ia

Det var en helt underbar dag med massa sköna minnen från :) o du var så vacker så.

Kram kram

2010-12-13 @ 11:33:27
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0