Bara fyra dagar kvar

Då har måndagen sprungit iväg och det är redan kvällen och det betyder soff mys med massa ljus tända, det är det som är det bästa med vintern. Alla ljus som värmer och lyser upp i mörkret och kylan. Kan säga såhär, bara i vardagsrummet har jag just nu 16 ljus tända så o ja jag älskar ljus! Idag är det bara fyra dagar kvar till julafton och jag ser verkligen fram emot den. Vi ska vara här hemma med familjen dock kommer inte Daniels familj vara här då dom är på semester i Keneya. Dagarna fram till jul är fullbokade med massa saker sen så ska jag även få köpt dom sista julklapparna när jag nu ska hinna det, men det löser sig på ett eller annat sätt. Blir nog en lugn och mysig jul i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0