Annandagen

Daniel var snäll och körde mig till jobbet idag och det är jag jätte tacksam över eftersom det var hela -19 grader när vi åkte, usch å fy som jag brukar säga. Väl på jobbet var jag först och öppnade de dörrar som skulle låsas upp sen kom jag på de att vi har börjat sälja fyverkerier och måste hämta in det, men det var lättare sagt än gjort eftersom jag inte hade någon kod till skåpet så det var bara att ringa runt efter koden så jag skulle kunna komma in i skåpet. Det plockades fram raketer mm medans jag räknade kassorna och öppnade upp butiken. Sen så har dagen bara rusat iväg och jag kan ibland undra vad jag har gjort idag.. Men något måste jag ha gjort eftersom dagen har gått fort. Efter jobbet kom Daniel och Linus och hämtade mig vi åkte raka vägen hem och det lagades mat. Nu sover Linus och jag njuter av det sista av söndags kvällen. I morgon ska jag till Askim och sen är jag ledig men tis ons tors och fredag blir det jobb så här kommer det inte att hända så mycket i veckan. På fredag är det nyår och Mia å Jocke ska ha nyårsfest blandad med inflyttningsfest, hade varit kul att vara där men jag känner att det blir stressigt med Linus om det är en massa folk och sen så kan jag inte ta mig någon stans om det skulle bli för jobbigt. Så det blir till att fira hemma och vi får se mer vad som händer. Nä nu ska jag glo vidare på en film för att sen krypa ner i kojan. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0