Tråkigt besked

Idag har jag bara jobbat i Askim och var klar vid halv tolv. Sen åkte jag för att handla lite mat och fika. När jag väntar på bussen ringer Daniel och frågar vad jag gör vid hållplatsen..Ja vad gör man där?! Mötte sedan upp honom vid Ikea. Vi åkte sen till Byggmax för att köpa en list. Sedan åkte vi hem för att bara vara hemma en liten stund innan vi gick till dagis för att hämta Linus. Tycker det är så jätte mysigt när vi kan hämta honom ihop dock händer det inte så ofta så tar tillvara på varje tillfälle. Linus hade gjort en kyckling som man hänger i fönstret som vi tog med hem. Sen hade han även planterat lite prydnadsgräs som fick följa med hem det med. När vi kom hem så fikade vi, jag hade köpt påskbakelser. Jag fick även ett jätte tråkigt sms, det som stod där var att husvisningen vi skulle på, på måndag var inställd, så det var jätte tråkigt. Hade verkligen sett fram emot den =( Dom hade redan fått ett bud som dom godtagit. Och det har inte ens varit visning än. Ja ja kommer nog fler hus, vi har ju inte bråttom direkt.

Kommentarer
Postat av: jag

åkte till Ica och köpte lim. Glömde köpa disktrasor, så jag fick åka tillbaka. Kl var nog 3. Eller nej, kanske mer halv fyra. Sedan var jag klar.

2010-04-22 @ 01:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0