Plantering

Har glömt att skriva om att i onsdags kom pappa och Joel hit (Linus kusin) på besök och dom lekte som tusan ihop. Innan dom kom hade jag och Linus planterat lite och han tyckte det var jätte kul, vi planterade solrosor som vi sen ska plantera ut i trädgården. Jag passade även på att plantera lite egen odlade sticklingar av mina älskade pelargonier. Så e det någon som vill ha e det bara att säga till så fixar jag de =)
Idag måndag kollade jag Linus nyplanterade krukor och det har redan kommit upp små skott, Linus blev jätte glad när han såg dom.

 
Man måste ha jord först..                               Sen göra hål för fröt..

 
Sedan ska fröt på plats..                                Mina fina sticklingar

 
                                         Kusinerna busar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0