Torsdag

Idag torsdag har vi inte gjort så jätte mycket, har bara städat hemma. Sen kom mamma och Maria på besök.
Jag fick på kvällen reda på att Khim, Cicci och Alexander Och hunden Leon skulle komma ner till oss och hälsa på. För att få bort disken innan dom kom så laddade jag maskinen och startade den, bara det att två minuter senare luktade det brännt. Jag är mycket glad över att Daniel var hemma och kunde konstatera att det var diskmaskinen som gått sönder. vet inte vad jag hade gjort om det hänt när jag var hemma själv. Så nu blir det till att köpa en ny, Jippi.. Eftersom vi inte träffar Khim och Cicci så ofta så blev det så att vi satt uppe och pratade. Och när vi väl skulle lägga oss då vaknade ju Linus och bara grät, misstänker att han drömmer mardrömmar på nätterna för det är inte första gången denna veckan det händer. Efter ett tag tar vi in honom till oss så att han kan sova där och Khim går ut med hunden. Sen när han kommer tillbaka sätter Linus sig upp i sängen för han ser Leon och ropar rätt ut Joss. Leon är samma ras som Ross och Linus trodde att det var Ross som var här och han gav sig inte med det.


Fina Leon

Leon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0