Tisdag

Idag känner jag mig verkligen inte utvilad då ajg sovit med Linus i hans lilla säng. Han vaknade i natt och bara grät och grät gick inte och trösta honom, han somnade sov i fem minuter sen var det samma sak igen. Tillslut la jag mig brevid honom och då somnade vi båda om gott och sov fram tills 9.30 och det är inte illa, tänk bara om man hade kunnat få sovit ordentligt då hade det varit helt underbart.
Idag blir det antagligen till att träffa Ia, om hon mår bättre vill säga. Hoppas hoppas att hon gör det =)
Annars blir det inte så mycket idag, rätt skönt att bara ta det lilla lugna. Däremot i morgon funderar jag på att gå till dagis med Linus och hälsa på, kommer han nog tycka att det är jätte kul, framförallt att träffa sin bästis Melvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0