Söndag

Idag är det söndag en riktigt slappa dag. Idag var det jag som skulle få sova ut men det är inte såå jätte lätt när man har en liten kille som springer hos en å ropar på mamma. Fick iaf sova till nio så jag är rätt nöjd. När jag kommer upp ser jag min fågel i köket, halva golvet i vardagsrummet var upprivet å Daniel i full fart med att fixa det. Sen kommer lilla Linus efter för att göra samma saker som pappa, Ser så härligt ut.
Senare idag blir det till att åka till pappa för att äta mat och tårta då han fyller år idag. Dunder fint väder idag så man kanske ska ta och passa på att fota alla fina växter man har ute. Det får bli ett projekt idag. Så man kan njuta i vinter å kolla tillbaka på allt fint.

Här kommer lite bilder...


Några av mina älskade Pelargonier


En mysig hörna vid altanen

Min nya fina cafè grupp



Min entre



Höst grupp


Kommentarer
Postat av: Anna



vad roligt att du har skaffat en blogg. :)

Det är faktiskt rätt roligt. Men man skriver mycket i vissa perioder.

Är glad över att det har gått så bra med linus.

Fått brevet förresten???

Många kramar

2009-09-06 @ 12:26:45
URL: http://www.nogg.se/annis83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0