Söndag kväll

Ja igår då hade vi kräftskiva och det var en lyckad en. Fick nått sms av Robban under kvällen så jag kände mig okej med att Linus inte var hemma. Vi hade dunder kul under kvällen och lekte lite lekar och åt gott. Visst mitt lag (jag och Eric) förlorade men kul hade vi iaf. En gren var att såga sig igenom en bräda och den vann vi, Daniel lyckades inte så bra eftersom han sågade sig själv i tummen.... Som sagt inna det vart jätte lyckat och vännerna bestämde att detta ska bli en tradition varje år och att det ska vara hemma hos oss. Våran party prinsessa Annika var den som däckade med en hund i knät klockan 22 hehe. Vi spelade med andra ord och det är alltid lika intressant när man spelar det. Vi spelade två gånger och jag å Ia vann båda gångerna! Ia vi är bäst!!

Idag åker mamma till Rhodos med Erna, jag lovar jag är inte ett dugg avis på er med era 35grader varmt!!

När Robban kom och lämnade Linus hos oss idag var han jätte grinig och jag upptäckte att giggy var borta så det var bara för Robban att åka hem igen och hämta honom. Såg att Linus var svullen över opertations såret men tänkte inte så mycket på det. Efter ett tag fick vi somnat Linus och han sov nog bara i en timma, var lika grinig när han vaknade igen. Tog tempen på honom och då hade han 38,8 i feber så det var bara att ge honom panodil så då vet man ju varför han var grinig. Vi åkte även hem till Aina mfl och fikade lite, jag lyckdes att hålla LInus nätt å jämnt vaken hem. Väl hemma stack han direkt in i sängen och la sig, tog tempen igen och den visade 39,5 så det vart panodil igen. Ringde till avdelningen han låg på på östra men fick till svars att vi skulle vända oss till sjukvårdsupplysningen eller akuten. Ringde sjukvårdsuppl och bestämde oss för att avvakta tills i morgon för att sen åka in. Hoppas verkligen inte att det är något utan att han bara är lite svullen, vet inte hur jag ska orka något sånt här igen om det blir det samma som när han ramlade... Räcker att man går och är orolig varje dag att det ska hända något med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0