Lördag

Ajdå då har man inte skrivit här på ett litet tag. Har varit endel att göra det senaste. Khim och Cicci var ju här och dom åkte i onsdags sen har jag ju börjat att jobba och där är det sena kvällar så det blir inte så mycket mer att göra dom dagarna. Jag jobbade med Angelika i onsdags och jag klagar ju på hennes hållning( en säck potatis är rakare i ryggen.. hehe) Och hon kom lägligt nog med ett pappersrör som jag stack ner innanför tröjan på henne längs ryggen och hon bölev faktiskt ganska rak i ryggen, var ju naturligtvis tvungen att fota... Bild finns längre ner... I torsdags fick jag reda på att jag kommer att få vikariatet för Erica när hon går på mammaledigt. Efter det får jag ett sms av Ia där hon jätte glatt skriver att hon oxå fått det, men på Plantagen. Helt sjukt att vi båda får ett sånt besked på samma dag och med bara några timmars mellanrum.
Idag lördag ska vi ha kräftskiva här och det ska bli kul, hoppas den blir lika lyckad i år som förra året. Dunder fint väder iaf.
Linus ska få vara hos Robban i kväll, det ska bli lite skönt att inte behöva "tänka" på honom idag utan bara njuta av gott sällskap. Robban berättade att han och Linus ska sova på golvet på madrasser så att Linus inte trillar ur sängen igen hehe..
Uppdaterar med lite bilder sen från kräftskivan, vi får se hur detta slutar.... Hehe



Vi provade vadderadhjälm till Linus, den satt sådär...



Angelika ska bli rak i ryggen!!

 


Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha ja skam den som ger sig. Funkade rätt bra om man bortser från bieffekterna:P kul hade vi i alla fall

:)

2009-09-20 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0