Kalas hos pappa

Då har man varit på kalas hos pappa i sugan vi åt god mat och goda tårtor. Jag hade köpt lotter till pappa som jag slog in jätte fint i ett paket. Linus klädde jag på i dom fina kläderna jag å Maria köpte i veckan, åh vad fin han blev. Hos pappa var även min syster Lotta, hennes man Magnus och två av deras barn, Pontus och Joel. Linus och Joel busade runt som tusan och var så sketna sen när vi skulle åka att det bara var att ta av Linus kläderna när vi satte oss i bilen. Efter att vi varit hos pappa åkte vi hem till Daniels familj för att lämna försäkringspappaer på hunden då han har gnagt en massa på svansen så dom ska ta honom till vetrinären. Linus och farmor Aina blåste såpbubblor så Ross (hunden) blev helt tokig. Passade på att ta en massa bilder idag.



Min prins innan vi åkte till moffen



Såhär fint blev paketet



Dom goda tårtorna vi fick



Lotta, Magnus, Joel, Ponyus, Pappa, Daniel och Linus



Pappsen

Dom busiga kusinerna

 



Linus går i mammas blomspår



Pappas ENORMA björnbärsbuske han satte förra året.
Snacka om att trivas!



Linus och farmor blåser bubblor



Jag å min Rottentott



Hallå!


Kommentarer
Postat av: Fia

Va fina ni e allihop...påminner mig om när linus skulle blåsa bubblor på sjukhuset. Gick ju så där bra hehe. O sedan e han ju sååå söt i kläderna vi hittade. Super fin kille. O du som e så söt me Lill vovven, Hoppas han blir bra i svansen.

Kram kram

2009-09-06 @ 22:34:15
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0