Jobbig natt

Inatt har det inte varit kul, Linus vaknat många gånger och gråtit och har haft ont. Inte nog med det så kräktes han i natt igen. Nu på morgonen har det inte varit bättre, har knappt kunnat prata med honom han är som i en helt annan värld. Det enda han säger är ont huvu och nana sängen och så när han har som ondast ropar han efter mig. Just nu har han somnat, äntligen, så skönt för honom att sova han behöver det. Dom ska även ha fler kontroller på andning och blodtryck eftersom han har så ont. Snart ska mamma komma förbi och hålla mig sällskap en liten stund har ju inte träffat henne på en vecka då hon har varit på Rhodos den lyckosen!!
Jag uppdatera lite mer senare idag...


Min prins i halv vaket tillstånd

Sover så gott


Kommentarer
Postat av: ann-marie

Hej vi tänker på ER och hopps att Linus blir bättre.

Ha det så gott som det nu går.

Kramar Faster Ammi och Gösta

2009-09-29 @ 15:39:17
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0