Fredag

Idag hade vi tid på vårdcentralen för att ta stygnen som Linus hade på huvudet efter operationen. Linus vägrade att lämna lekhörnan så dom fick ta bort stygnen där och det gick bättre än förväntat. Efter detta körde vi hem Linus till Aina för jag skulle till Askim och städa. Efter Askim träffade jag Ia och vi åt lunch på Dagas. Efter lunschen bar det av hem till Aina för att hämta Linus för att vi sen skulle åka hem till oss.
Idag vart det tacos till middag och det var dunder gott, mumma är det.
I morgon bär det ev av hem till pappa då farmor och farfar ev kommer dit och jag tar alla chanser jag får att träffa dom. Annars blir det till att hitta på något med Khim och Cicci. På söndag har jag och mamma bestämt att vi ska till Ullared, JIPPI!

Kommentarer
Postat av: anna

du får berätta om dem hade myckt i ullared :)

2009-09-13 @ 11:31:50
URL: http://www.nogg.se/annis83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0