PERMIS!!

Yes! Idag får vi åka på permis efter att Linus fått sin medecin och att vi pratat med läkaren. Jag har lovat Linus att idag ska vi åka och hälsa på Melvin på dagis när vi åker hem. Jag har aldrig sett Linus sitta så snällt på spårvagnen som han gjorde idag plus att han ville inte riktig gå av när vi skulle utan bad mig att vi skulle åka meja. När vi kommer till dagis blir Linus jätte blyg och vägrar gå ner från min famn så det får bli så att han sitter kvar där. Oturligt nog så var Melvin sjuk idag så vi fick prata med Linus fröknar och de barn som var där, Linus gömde sig genom att trycka ner ansiktet på min axel. Sedan kom Ia dit och vi åkte hem eftersom dom skulle äta på dagis, vi bestämde att vi ska komma dit snart igen och hälsa på. När vi kom hem så busade vi till max. Linus åt även jätte duktig när vi var hemma, det måste vara gott för honom att komma hem till sitt eget lite. Innan vi åkte tillbaka till sjukan tog vi vägen förbi Lindome Floristerna för att kolla på brudbuketter och det slutade med att jag hade beställt både den, tärnbukett och  corsage. Nu känns det verkligen som om det börjar närma sig. Jag vet inte exakt hur den kommer att se ut utan jag visade tre olika ganska så lika buketter i en bok så dom gör något som kommer att se ut som en blandning mellan dom. Sen så spånade vi fram lite olika material som man kunde ha i, är såå nyfiken på hur den kommer att bli. Det lät så mysigt det hon skrev på beställningspappret, ungefär såhär skrev hon: Lila toner från det mörka och till ljust, creme, exotiska frukter, olika sorters blad mm. Efter det så åkte jag in till stan för att sen åka till sjukan. Jag gick in på Lindex och köpte de kläder Linus ska ha på bröllopet och han kommer att bli världens finaste kille =) Jag mötte upp Mikaela för hon skulle följa med en sväng upp till sjukan där även Ia väntade. Äntligen fick jag se Mikaelas än så läng mini mage med bebis i. Vi busade med Linus och satt och pratade. När Daniel sen kom så körde vi in Mikaela till stan och sen åkte jag å Ia och handlade det vi skulle äta när vi kom hem. Vi köpte även toning till mitt hår så vi får se hur det blir.. Det fick bli gott kött och potatisgratäng med sallad. Mmm vad gott det var. Sen kollade vi på Mamma mia och ylade i kapp till låtarna. Vid tolv tiden åkte Ia hem och jag gick och la mig somnade nog med det samma och sov hela natten och det var sååå skönt. Det tråkiga var att mobilen ringde vid 09.30 och dom saatt dom ringde från avd 325 och frågade efter Daniel. Jag sa att dom ringt fel nr och fick reda på att dom bara undrade vart dom var någon stans. Jag somnade om och vaknade vid 11 och kände mig något sådär utvilad.


Min fina prins!!


Kommentarer
Postat av: Lennart johansson

oooooooooo vilken liten manekäng. Snyggt.

2009-10-18 @ 09:39:35
Postat av: Anonym

sugen på att köpa ny mobil? http://www.tradera.com/VIT-SAMSUNG-S5600-auktion_100646637



(kontakta mig om du har frågor)



http://ewragne.blogg.se

2009-10-18 @ 10:47:23
Postat av: Linda

Så sött!

Att det finns såna kläder till barn:o)

2009-10-18 @ 17:48:14
Postat av: ia

Han var ju så söt där oxå..med tanke på att vi var 3 tjejer som stod och tog kort på honom och han bara njöt av det :D

2009-10-18 @ 20:22:05
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, vad fin han är! En riktig liten goding :)

2009-10-19 @ 23:00:31
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0