Min prins i famnen

Nu har vi precis kommit hem från att ha varit hos Linus på sjukhuset. Innan vi åkte dit åt jag och Daniel på Franks i mölndal och plockade sen upp Ia för att åka till Linus. När vi kommer upp på avdelningen och frågar om vi får komma in till Linus så visar en sköterska oss till en tom säng, då hann tankarna snurra många gånger kan jag säga!! Vi fick veta av en annan sköterska att Linus var ute och "gick" på avdelningen med en sköterska. Så när vi hittar dom sitter Linus på armen på den manliga sköterskan och en kvinnlig går brevid med dränet. När han ser oss blir han jätte glad och ropar efter mig. Vi går in på rummet och vi får en fotölj som jag och Linus sätter oss i, han lyckas bara hålla sig vaken en liten stund sen så somnar han i min famn. Det ser lite läskigt ut när han sover för ögonen är halv öppna så det ser ut som om han tittar på en, sen så sparkar han med benen. Jag sa det att såhär kan jag sova med honom, i famnen åh vad mysigt det var och vad jag längtat efter det. Känns lite konstigt att Linus bara vill vara hos mig när vi är där, Daniel får ju knappt röra honom, det jag tröstar mig med är att jag vet att Linus vanligtvis är pappas pojk men nu när han är sjuk så vill han vara hos mig. Efter en stund vill sköterskan att Linus lägger sig på sängen för att dom måste starta dränet igen jag lägge motvilligt dit honom men vet ju att dom måste ha igång det för att allt ska komma ut. Linus är fortfarande lite halvgrinig men om man tänker efter så är det inte såå jätte konstigt. I morgon ska det komma en infektionskonsult som ska undersöka Linus och bestämma vidare behandling på honom, och förhoppningsvis så tar dom bort dränet!! Hoppas hoppas nu.  Nä nu ska jag krypa till kojan ska vara på sjukhuset vid nio tiden i morgon och vill sova så många timmar jag kan.

Jag lägger in bilder efterhand och det kan även dyka upp bilder vid tidigare tillfällen!


Med min prins i famnen innan han somnar


Hit var dränet kopplat


Kommentarer
Postat av: Lennart johansson

Finns väl inget bättre än att krypa upp i sin mammas trygga famn Mamma är alltid mamma

2009-10-05 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0